پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ رونمایی شد

پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ با هدف ارتقاء سایت و برقراری ارتباط بهتر با کاربران امروز رونمایی شد.

پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ رونمایی شد

پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ با هدف ارتقاء سایت و برقراری ارتباط بهتر با کاربران امروز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ ضمن رونمایی از پرتال جدید، در خصوص قابلیت‌های آن گفت: پرتال شهرداری منطقه پس از چند سال به روزرسانی شده است اما با این تفاوت که در پرتال جدید، شهروندان و پاسخ به نیازهای آنها مبنای طراحی و ارائه خدمات قرار گرفته است.

وی پرتال منطقه را به عنوان ویترینی برای نمایش و ارائه خدمات و فعالیت‌های مختلف شهرداری دانست و ادامه داد: بررسی و بروز رسانی پرتال از اولویت‌های اجرایی حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه بوده و در حال حاضر نیز با گرافیک و پوسته جدیدتر و نیز محتوای جامع‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

توکلی اظهار کرد: در پرتال جدید علاوه بر ارائه اطلاعاتی در خصوص منطقه، خدمات اینترنتی در حوزه شهرسازی و پرداخت عوارض ایجاد و صفحاتی نیز ویژه اخبار و خدمات نواحی و محلات طراحی شده است.

شهردار منطقه با اشاره به مناسب سازی پرتال برای موتورهای جست و جو افزود: در پرتال جدید کاربران می‌توانند با سرعت و سهولت بیشتری به اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این دسترسی به آرشیو اخبار و لینک‌های ویژه برخی نهادهای مرتبط با شهرداری، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه، بولتن اخبار و نیز گزارش تصویری و اخبار چند رسانه‌ای از دیگر خدمات کاربردی در پرتال جدید شهرداری این منطقه است.

شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی region19.tehran.ir از خدمات و امکانات پرتال جدید شهرداری منطقه ١٩ بهره مند شوند.